Avslöjandet

Det har spekulerats och undrats lite. Det har funderats. 
 
Och jag tycker att det är dags att ni får veta nu. Vad är det egentligen som är på gång? Vad är det för saker som jag har småhintat lite om? 
 
Jag skrev för rätt så länge sedan sedan om en trevlig nyhet på instagram och berättade inte mer ingående om det. Men sedan lite senare så kom det upp något att på min instagram. På min instastory hade jag lagt upp en bild av en gravid kvinna i glada färger som jag hade målat och pysslat med. 
 
 
Och nu är det alltså dags att förklara mig lite kanske. 
 
Och svaret är... Min livmoder är... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tom. Men däremot så är Marcels syster Ylenia gravid!!!! Så härligt och vilken underbar nyhet! Vi har vetat det sedan vecka 6, vilket är alltså är typ skittidigt och vi har sett lite ultraljudsbilder. Så himla coolt är det. Min pojkvän kommer att bli morbror!!! Och jag kommer typ bli som moster. Eller som man säger på tyska Tante. Jag kommer bli Tante Ellen. Hahha! Det är ju så sjukt. Beräknade födelsedatumet är den 18 Mars så det är ju lite tid kvar, men det är ju såååå spännande. 
 
 
Den målade bilden ska alltså bli ett kort till henne när vi ska ha en babyshower för henne. Det var faktiskt inte meningen att jag skulle måla det, men så blev det så och jag tycker det är jättekul att göra kort. Så nu vet ni det! 
Publicerat i