Soffbordet

En av de få grejerna som jag har insett att jag verkligen, verkligen behöver har varit ett soffbord. Och eftersom ekonomin kanske inte sprudlar så såg jag ett lite speciellt bord hos min mamma, som de bara har haft i garaget i ett förråd där. Då tyckte jag att det såg ju lite kul ut, så det kan ju få bättre använding hos mig. Jag var inte helt säker på vad jag ville ha den och det är jag inte ännu heller, men den är en färgsprakande liten grej som livar upp med sin annorlundahet! :D 
 
 

 
Vad tycker ni? Jag är fortfarande osäker på hur den passar in i mitt vardagsrum. Men i och med att jag äter så många utav mina måltider framför teven när jag är själv och inte vill ställa lunchen i soffan eller på golvet (då kommer katterna) så passar detta bra just nu. Sen kanske jag flytttar den.