Imorgon fyller jag år!!!!

Hej, hallå! 

Igår mådde jag riktigt ruttet, jag vet inte var det var. Men jag fick ett sånt trycka skallen, som en typ av huvudvärk som bara höll sig på ett ställe. Men det gjorde riktigt ont och varm och nästan febrig var jag också. Inte kul alls, speciellt vid teatern. Då var det riktigt jobbigt och jag kände också att jag gjorde riktigt dåligt ifrån mig, haha! Men vi hade kul i alla fall. 

Idag mår jag som sagt bättre! :) tur är väll det, men det kan ju vända nu :O 
Nu är det inte många timmar kvar tills jag fyller år! :D och jag är SUPEREXCITED!!! Undrar om normala människor blir lika lyckliga inför sin födelsedag? 

Nu är det mesta fixat inför de båda kalasen! Vi blir cirka 6 pers på fredag och ungefär 14 pers på lördagen. Det är mat och lekar, tårta och ljus, kläder och dukar, bordsdekoration och skjutsar! Puuuuh!!! Men det känns ändå som att vi har rätt bra koll på allt, kommer nog stressa runt som en kyckling. 
Det mesta vill jag faktiskt hålla hemligt, men det kommer nog bli bra imorn. Bra/gott/fint/kul/skoj, typ så. Hoppas jag! Och så ska jag ju mentalt byta ålder också. Hur ska detta gå? Hur gör man sånt? Djupa andetag. 

Tog mig ett bad när jag kom hem i alla fall, värme upp halsen och bara chillade. Så att jag fått vara sjuk lite, fastän jag gått i skolan hela tiden. Försöker att inte ta ut mig för mycket när jag kommit hem från skolan. Blir inte så många överflödiga läxor, direkt. 

Nu tittar jag på "Hela Sverige bakar"! Lika mysigt och underbart som förra säsongen. Nu håller de på med pajer, och det går tydligen rätt dåligt för dem idag. 

Nä, nu ska jag flytta blicken mot teven! GAAAAAH, jag fyller år imorn!!! Gaagh, såg ett stort paket innan!! :O gaaaah, hadet så braaaa! 



#1 / / Remitz:

Du verkade lite smått hängig, men tyckte ändå att du gjorde bra ifrån dig på teatern ;-) :-P du är ju som jag en naturbegåvning ;-) hehe
Alla blir såna inför sin födelsedag, och hur är man om man är normal? Man ska vara speciell ;-)
Ser sjukt mkt fram emot i em/kväll ;-)
Att byta ålder är bara kul, fast man förväntas ta medär ansvar när man fyllt myndig ;-)
Om det är ngt du behöver hjälp med så är det bara att höra av dig ;-)
Syns om ca 13 timmar ;-)
Nu blir det frulle ;-)

Svar: Jaha, nämen så bra! Haha, sure naturbegåvning. Men Christer verka börja ta efter dig nu i sitt skådespel, haha!

Jaja, då ses vi ikväll! Det blir skoj! Ha det bra!
Pytta