Vägtripp

Nu sitter jag i bilen på väg mot Stockholm och magen bara kurrar!

Nysseligen fixade jag och teatergänget till två kanonbra föreställningar vid namn "Pippi på Lingonröda tuvor"! Det gick verkligen mycket bättre än jag vågade hoppas på och jag är jättenöjd. Med positiv kritik från de vuxna som "Du är perfekt som Pippi", "Det här var höjdpunkten på sommaren" blir man ytterst stolt, men det är ändå barnen och deras glada leenden och alla foton jag har tagit med dem, det är barnen som gör det värt det!
Jag hade ett fan som var jätteglad i mig och följde efter mig! Och alla barn ville hoppa runt med Pippi! Haha! Snacka om en uppskattad roll, allas idol!

I publiken idag fanns många kända ansikten, pappa, mina kusiner, morfar och mamma kom också en stund, haha! Det var jättekul att så många kunde komma.

Nu har vi båten bakom oss som vi ska sjösätta så fort vi kommer fram i princip.
Jag tänkte ta mig en tupplur i bilen nu, efter arton-års fest och allt!

Ha det bra!