Kan ho' så ska ho'!

Great news! Min dator har fuckat upp sig! Vet inte hurvarvarför? Ska lämna in den till de där gosiga på skolan som värnar så väl om våra datorer...

Har börjat tänka mer och mer på Småländska, haha! Därav rubriken. Ho' och säga en istället för man. En bör nog intaga litet te. Men en har ju annat för sig.

Det blev så himla tråkigt utan dator så jag visste inte vad jag skulle ta mig till, så det blev en promenad, lagom till solen skulle gå ner. Ooh, det var vackert! Lyssnade på Veronica Maggios album "Och vinnaren är...". Jag tror att hon kan få mig att ta mig ur mina tonårsliga problem.
Mitt spotify premium är nämligen slut, och mitt liv är ack så tyst! Men ipoden är mig trogen minsann!

I söndags hade Dracula premiär på Fritidsgården, och det skulle jag och Anders infinna oss vid. Vi skulle dela ut Arsenik och gamla spetsar-lappar till alla. Men när vi kom dit så hade den första publiken hunnit fly fältet och vi fick snällt göra något annat tills nästa föreställning. Vi tog oss hem till Anders och plockade ihop hälften (eller mindre) av alla miljontals Cola-flaskor och så stack vi till Ica och pantade dem. Och ojojoj vad vi pantade alltså! Flaskorna var ju tillknöcklade och man var tvungen att öppna dem för att maskinen skulle ta emot dem, och de var ju stängda med Anders-power och gick inte att öppna med Ellen-power, knappt ens med Anders-power för han fick en blåsa sedan på handen, ajaj! Vi pantade för 120 kr! Wow! Och det var som sagt inte ens allt.
Sedan stod vi på Fritidsgården innan nästa Dracula-föreställningen skulle börja och delade ut lappar. De flesta som kom dit kände jag igen, och det blev en del kramar ;)
Och så fick ju Anders och jag fribiljetter, man har ju sina kulturella privilegier som skådis ;)
Haha, jag är otroligt kritisk när jag ser på teater och även denna. "Oooh, nej nu sa de replikerna samtidigt", "shit, hon kommer ramla", "hallå, var det där rätt replik", "speak up, bitch! Ingen hör dej!"
Men visst var den bra och tjusig! Van Helsing var nog min favorit, men alla var otroligt duktiga!

Nu ser jag på Bergs bärbara talkshow, mycket tjusigt program! Haha, hon är rolig! Bäst är ändå slutet där hon knåpat ihop en låt för varje program, med en musikvideo till! Rekommenderas!

Annars har jag fått stor dille på Californication och såg sju avsnitt igår. Idag, inga. Datorfanskapet alltså!

Teater imorn, härligt!
Ha det bra, hörni!! ^^

#1 / / Remitz:

Jobbigt läge när datorn fuckar :-(
Spotify premium is the shit ;-) (Y)
Glöm inte att vi härjade även på lördagen ;-) det var najs ;-) min tumme ser ut som stryk :-D är du så kritisk? Det märkte jag inte, men det blir ju lätt så när man själv lever med det själv :-D ;-)
TEATER <3

Svar: Ja, fast den fixade sig så nu är alles gutt igen :DD yeah, the shit!
Ja, värst vad vi härjade, höhö!
ajaj!
Ja, jag tror också det!! Teater is the shiiiit! :D
Ellen Thålin