Every day we´re rehearsing..

 
Helloo! Ja, jag sitter på toa nu, you guessed it! Jag börjar balla ur, tar med mig datorn in på toan hela tiden, hahah xD 
 
Idag är det onsdag och vi har haft repetitioner söndag, måndag, tisdag och idag. Jag har börjat namnge alla repetitioner. I måndags var dagen då vi pratade alldeles för mycket och för vilt om Justin Bieber och hur lätt Gustav har att hata Biebermanin som har uppstått i Sverige nu. I går, tisdag var dagen då Emir spräckte sina byxor och Gustav rapade på scen. Och idag gick det mesta bra, Tidningen var här, ohoho! O: 
Så imorgon syns vi där, antar jag. Och ibland började vi tanter skratta mitt i och absolut inte kunde sluta. Schneider hade godis med sig och han fick skjutsa mig på min cykel. Vi hittade en leksakspistol idag också, spännande äventyr vi är med om, haha! 
 
Nää, men vi har massa kul för oss och det ska bli såååå himla kul med premiär på lördag och jag hoppas att alla mina bloggläsare vill komma och titta! Köp biljetter på Turistbyrån i här i Eksjö, men det går också att köpa på plats, de kostar hundra kronor och föreställningarna äger rum kl 18:00 lördag den 27:e april och söndagen den 28:e på Fritidsgården!! Så dags att köpa nu, eller hur? ;)
 
De andra dagarna har jag åkt hem emellan skolan och teatern, men idag satt jag i biblioteket och "pluggade" istället. Unnade mig en köpemacka och en pucko. Annars cyklar jag hitan och ditan nu för tiden. Igår cyklade jag ca 11 km. Tänkte räkna ut i slutet av veckan hur mycket jag har cyklat den här veckan. Vill bara påpeka också att det oftast är i pissregn och stormig blåst! :) 
 
Idag var det en magisk dag i skolan, en historisk dag för att vara ännu mer exakt. Dagen som i vissa fall är kallad onsdagen den 24:e april 2013, men som också lystrar till namnet "DAGEN-DÅ-SKOLAN-SERVERADE-TACOBUFFÉ"! Yupp, yupp, that´s right. Jag ser att du är chockad, so was I! Men rackarns lycklig blev jag när det till och med fanns tacobröd och chips. Jag tänkte ta två tacos, men insåg att jag inte orkade det, så jag åt en och när Ester skulle ta nästa gång tog jag en massa Nacho-chips och geggasås och sånt där vitt (vad sjutton heter det, typ turkisk yoghurt) och så satt vi alla vid borde och tog av dem, haha! :) Myspys var det! 
 
 
Nej, nu ska jag vandra ur toalettrummet och go on with my life/sova :)
Ha det underbart och köp biljetter nu! :DD 
 
Oh, and some sneakpeaks! Behind the stage.. 
 
 
 
#1 / / Remitz:

Asså shiiiit ;-) var hittade ni pistolen? Gustav hatar ju alla, som inte tycker som honom ;-) tror jag ska driva lite med Gustav och Ida idag ;-) :-D haha
Gustav rapar ju jämt ;-) :-D
Är osäker på om jag kan komma och kolla någon av dagarna, är sjukt upptagen i helgen ;-) :-D :-P
Syns om 6 timmar

Svar: Där bakom, du vet där hmm, om man sitter i publiken så är det till höger upp där bakom kulisserna. Gustav är pessimisten ibland oss. Hahah, ja juste!
Höhöhö!
Ja, vi ses du! Kanske du kan skjutsa hem mig idag?
Ellen Thålin