Tråååkigt med skoooola

Hejhejehejehejehejjhejehje!

Sitter i skolans datasal nu och har allmänt tråkigt.
Har haft matte, tråååååååååkigt och inte ett dugg, hmm, hur ska jag uttrycka det entusiasminspirerande?
Sedan Tyska-prov. Kändes bra. satt kvar till sist, har fått vana av att göra det?
Och sedan var det engelska och
då fick vi tillbaka våra bokrecensioner.
Jag fick ett C.
Och nej, jag nöjer mej INTE med det. Men våran engelska lärare är lite..
speciell.

Nu ska jag gå och möta min Älskling, och pussas lite med honom, innan jag åker hem med bussen.
Nice med buss på vintern :))

Måste nog ta och baaaaka när jag kommer hem. Blir helt galen annars.
Tänkte göra brownies, men vi har ingen blockchoklad.
Blir nog kladdkaka. kanske. Får se.

Ha det bra i vintervädret!! (titta vad hurtig jag kan låta)

Publicerat i Allmänt