Surikat!

Hejhejhejhejhejhejhej!


Jag älskar mina katter.
De är söta, mysiga, förståeliga, omtänksamma och tacksamma för
att ha ett hem och få mat.
Något som jag verkligen tycker är gulligt som mina katter gör,
(allihop faktiskt) är att om jag håller fram handen ovanför deras
små huvuden, så hoppar de upp och står på två ben,
SOM EN SURIKAT! :)

I Söndags när jag gick på promenad med Plutten så försökte jag fota
några "surikat-poser".
Här är bildbevisen.


Jag och Pluttis, när Pluttis verkar suuuris! :)


Bitch-blick!














Och nej, jag är inte handlös, hihi



Visst är det mysigt med långhåriga katter!! :D

Just nu ligger Pluttis i min datorväska och soooover! :D

K R A M
Publicerat i Allmänt
#1 / / Therese Freijd:

Oj.. vad han är söt. Han står upp som en människa (sagt av ALVA).

#2 / / Hugo:

Världens sötaste katter!!

#3 / / Hugo:

Världens sötaste katter!!