Förkylningskurer! :)

Hejhejhejhejhejhejhejhej


Nyss så
letade jag
efter förkylningskurer
(jag är väldigt desperat och saknar min
Pojkvän extremt mycket)
så hittade jag
någon sida.

På alla förkylningskurer så stod det någonting
om vitlöksklyftor.
Och så hittade
jag en enkel kur:

2 hackade vitlöksklyftor
ett glas mjölk


häll i klyftorna och drick detta.

Så detta är vad jag har gjort nyss.
Inte gott.
Och inte lätt att dricka.
Men jag tror faktiskt att det funkar jag mådde superbra
efter ett tag :D
Är inte täppt
eller snuvig
och kan andas normalt,
men jag har fortfarande skitont i halsen.
Tyvärr.

Nåja, idag har jag varit hemma från skolan,
men imorn är jag BACK IN DA GAME!


K R A M
Publicerat i Allmänt
#1 / / papps:

Tyckte väl att det luktade vitlök i huset... Tror jag skippar den där gonattpussen!