Jaså, säkert?

Heejehje, alla teletubbies slickande apooor!! ;)

Typ hela dagen har jag undrat vad jag skulle skriva om på bloggen, men nu har jag hittat nåt som kanske duger lite lagom bra.
Jag gick in på expressen.se och hittade en grej om frieri. Så då började jag undra lite.
Här är grejsimojsen: http://www.expressen.se/sex/katerina/1.2115540/ar-kar-men-jag-vet-inte-hur-man-friar

Hmm, hur vill jag själv bli friad till?
Inte sådär genom att nån lägger en ring i ett glas, det verkar konstigt, dessutom skulle jag definitivt dricka upp ringen! XD
Men tänk om... mannen, människan, tar med mig till typ nån fin park, typ på en söndag. Vi promenerar, chillar lite, picknickar lite, håller handen, och BOOOOM, POOFF, CHICKA POWPOW, så frågar han. :)
Ganska najs, va??!!
Fast då får det inte vara några irriterande småbarnskitar som skriker och springer runt i den parken, och allt ska vara fint och en massa fjärilar överallt. GULLIGT, VA!?

NÅ, vad tyckte ni om detta dåe?
Kommentera!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Marcus Börjesson:

.........