Eldkorgen

Hallå! 

Den här helgen har det varit lugnt och fint. Jag har varit på promenad med mor, tatt bilen och handlat ett par gånger. Ätit citronframge!! Träffat Philip. Anette var på besök här i helgen. Jag har insett att mitt hår är mycket långt och sorgligt nog mycket slitet. 

En till familj har visat intresse av mig, de har lagt till mig som sin favorit. De heter The Robbinson family, men de ville ha sin Au Pair den 3:e Mars och jag har ju som sagt bestämt mig för att åka mellan 20 juni till 20 juli. Men de verkade mysiga. Jag är fortfarande jätteskeptisk, men jag får massor av stöd från mina vänner och utan dem vet jag inte om jag skulle kommit så här långt! :D 

För att citera en fin låt ur filmen "Prinsessan och grodan": "ja, jag är nästan där..." 

Den här roliga lilla eldkorgen har jag fixat ihop. Bara en enda nagel gick sönder! 

Ha det bra!! :))