Min helg :D

Hejhejhejhejhejhejhej!!

Min helg dådå :D
Ifredags följde Pojkvännen med hem.
Det var jättemyyysigt.
Jag presenterade How I Met Your Mother för honom!!! :D
Och vi tjaaa, nördade det rätt så länge :D
Pappa hade köpt en massa snacks (eller jag kanske hade krävt det, thihihi) och det smaskade vi i oss.
Sedan myste vi en hel del.
Och SEN... så sov han över här!!!!
Det var jättemyspys!! <3
Vi har typ...
sovit väldigt, väldigt länge, höhöhöh.
Vi gick väl upp vid ett-tiden eller nåt.
Vi åt en jättefrukost, det var jättesuperhärligt, jag fick ta hand om min underbara Pojkvän lite :D
Vid halv tre tiden så åt jag lite chips och Pojkvän bara:
"Man ska inte äta chips på morgonen"

Sedan nördade vi How I met Your Mother lite till och sen åkte Pojkvän hem.

Imorgon ska jag till stan och ha teater hela dagen.
Eftersom vi har Törnrosa-premiär på tisdag (kl 18:00 om ni undrar, hiihih) så måste vi köra igenom hela pjäsen ett par gånger så allt verkligen sitter!
Ska bli skitkul att framföra den för publik.
Men det blir en heldag, från 11 till 17.
Oj, men man får orka sådant.
Vår klass är så chill med läxor, inga läxor, liksom.
Bara prov på fredag...
Kanske värt att titta över? ;)
See Ya ;)

K R A M
Publicerat i Allmänt
#1 / / zacke:

hmm visst , "sov"

kan du inte skriva hugo?

#2 / / Therese Freijd:

Vilket mys att sova ihop ler



Vad är det för Törnrosa-teater?

#3 / / Ellen - Jag:

Zacke:

Ja, sov!

Jo, jag kan skriva Hugo. Men det är härligt att kunna säga Pojkvännen!! :D



Therese:

Ja, det är jättemysigt!!

Det är Törnrosa. Som vi har ändrat lite på.

Jag är törnrosa och ligger och sover i hundra år, därför blir repetitionerna så långa. Höhöhö.

Vi har premiär på tisdag för nära och kära, släkt och vänner.

Kram