Kort uppdatering

Hej, allesammans! 

Idag är jag toppenglad eftersom vi nu har fått sålt våran bil!!! Igår var ett vimmel av bilstädning och provkörningar, både ett franskt par kollade och provkörde den och även ett svenskt par som den nu kommer komma till. Vi har fått lite mer än hälften av pengarna nu och det var jättekul att få så mycket pengar i kontant, haha! Vilken bunt liksom! 

Jättekul att vi kunde sälja den äntligen, jag hade nästan gett upp helt. 

Jag har även fått min nya flygbiljett, jag kommer åka hem tidigare än planerat. Jag tror jag skulle ha åkt hem den 14 juli egentligen men nu kommer jag åka hem den 24 juni istället! Toppenbra! Jag ser jättemycket fram emot att få komma hem och sommaren verkar ju ha kommit på riktigt i Sverige nu, vad häftigt! 

Men först kommer både Marcel och jag att flyga från Christchurch till Auckland och så åker Marcel hem till Tyskland den 21:a. Så nu packar vi och packar om våra väskor hela tiden så att vi ska få plats med grejerna på ett bra sätt. För tro det eller ej så blev det lite trångt i resväskorna! 

Hoppas ni alla har det jättebra! Vi hörs snart! 








Publicerat i