Körkort approaching

 
 
Så, idag ska jag ta min första körlektion. Ever.
Ganska nervös. 
 
Igårmorse försov jag mig, så jag fick skjuts utav mamma, fast det var väll lika bra för det regnade ju så himla mycket sedan, haha. 
Ja, regn innebär ju att det inte blir sådär jättemånga campinggäster, men några stycken blev det i alla fall och det var ju trevligt det, haha. De är så tacksamma så. Jobbet flöt på i en seg fart, jag stod och pratade lite med en av städerskorna, Emelie. Det var en brödbeställning, och så fick jag mat av resturangdrivaren Hanna, jättemumsigt. 
Louise bytte av mig så att jag kunde sluta, mamma kom förbi med bilen och jag fick övningsköra till Vetlanda. När vi kom dit var det lite problem med parkering och sånt, och det irriterade mig en hel del, men o´boy vad man blir glad av att shoppa! :D Humöret vände totalt om när jag kom in till H&M. När vi kom dit såg vi en hundralapp ligga på golvet, och vi gav den till kassörskan, sedan när jag betalde för mitt fick vi reda på att det var en liten pojke som hade tappat den. 
 
Det var ju en hel del rea på H&M, men främst tjänade jag på att jag hade ett presentkort på 200 :- där. 
 
Så jag köpte den här lite speciella cardigan, och när jag säger speciell så tänker jag mest på tyget och "konsistensen", haha på den. Den är typ helt otöjbar, men typ som smått stickad. Den kostade 99 :- om jag inte minns fel, plus att jag köpte det svart liiite längre linnét under, som är lite fladdrigt och väldigt bekvämt, har på mig det nu, haha. Det kostade 70 :-
 
Jag hittade den här kjolen på rea, well, mamma hittade den faktiskt, men den satt jättefint på och är jättefrän, bilden visar knappt alls hur cool den är. Så den kostade bara 50 :- 
Och det gula, tajta linnét kostade ungefär 50:- det med tror jag. 
 
Det var alltså det jag köpte på H&M och med presentkortet så köpte jag för 260 :- och betalde bara 60 :-
 
Vi gick på en liten behå-jakt för jag har alltid jättesvårt att hitta behåar, men denna gudomlighet satt som en smäck (och gör det nu med), jag köpte två behåar, så tillsammans blev det 200 :- för dem på Kappahl, men det var värt det
 
Och så på Gina Tricot så upptäckte jag att de har börjat sälja sitt egna smink, som heter Gina Tricot Beauty, höhö klyschigt. Köpte denna flytande eyeliner, som är silverglittrig och jag har ingen aning om hur mycket den kostade. Värt det i alla fall xD
 
Och så detta coola nagellacket, samma märke, ingen aning om pris. Färgen hette Blue bug, men är som ni ser mest grönskimrande. 
 
 
Nu måste jag cykla in till stan, för min körlektion! 
Ha det så bra ni! :D 
 
 
Publicerat i Naglar
#1 / / Remitz:

Hoppas att körlektionen gick super ;) det är ju ett jävla skitväder vi har i detta landet :( låter som att du hittade mkt och inte behövde lägga ut ngt knappt ;) sånt är bra ;) har du utnyttjat ditt presentkort på Klädhuset än??
HA det bra :P ;)