Fakturor och chokladkalendrar

Hej! 
 
Jag fick en till faktura idag, inte kul alls. Tydligen måste man betala för det lilla fotot på körkortet också, i efterhand? Mystiskt det där. Så jag kom på att jag inte gillar fakturor, och eftersom man inte behövde betala den förens nästa år, så lät jag bli den idag. Jag såg på julkalendern och åt min chokladbit i min chokladkalendrar istället :) 
Mysigt! 
 
Idag har jag haft körlektion. Jag skulle haft en dubbellektion, men Ingrid sa något om att väglaget inte var så bra. Pfft, lite snö på vägen bara ju. Lite lagom. Inte så farligt. På onsdag kör jag upp. Låt oss alla bedja för dåligt väglag och en mycket trött och sluddrig uppkörningsnisse. 
 
I söndags gick jag i lucia-tåg i Hults kyrka. Det gick toppenbra! Jag brände mig, det gjorde satans ont! Sved som lava ju! Men annars var det väll helt okej, vi sjöng fel en del, men det funkade fint ändå. Ingen som svimmade i alla fall. 
 
 


Jag är snett bak till vänster om lucian, man kan se mina lockar, wohoo! 
 
Nåja, dags att göra sig nattaredo! Imorn blir en kort skoldag, men jag ska övningsköra med pappa efter skolan, så kommer inte hem på ett tag. Förkyld och dan är jag fortfarande, men jag har fått kraft från jag vet inte var, så idag var mamma hemma från jobbet, och jag var pigg och glad i skolan. Nja, hostat har jag gjort en del, har rätt svårt att andas, värst är det när jag ligger ner på mage. Tyvärr gillar jag att sova på mage... Hm, viljan bestämmer! 
 
Ha det så fint!