Hamnar du i helvetet, skicka med ett vykort

 
Ååååh, jag såg de här underbara helt otroliga kalladomvadduvillbyxorna ;) 
 
Smälter likom :O
New Yorker, ingen aning om vad för pris (men det är väll lika bra att inte veta)
 
Och nu när vi ändå är inne på temat, så varför inte gå all in. Här är lita andra tight, leggings eller kallademvadduvillbyxor ;)
 
 
Sååå fiina! 
Just nu sitter jag och pluggar. Det går ju jättebra, hihi! ;)
Jag pluggar engelska glosor, tyska (alla glosor vi haft för vi ska snart ha prov), naturkunskap (prov imorn), historia (går åt helvete typ ;))) och så lite svenska ;)
Vill så gärna bli klar med svenska novellen nu! 
 
Igår var jag ju i skolan för att fira skolan 100 år. Mamma följade med dit också. Seriöst jag kunde ha fallit ihop på platsen av ren trötthet och lördagsutmattning. Det var invigning med Kolte och han pratade och pratade, och jag svär, det var en gubbe bakom mig som sov! Han snarkade till och med. Vi fick bubbeldricka och snittar. Annars hade jag nog inte hållt mig vaken, haha! 
Blev helsnattad på sovmorgenen. 
Sedan klipptes det ett band och alla fick kolla på utställning där vi i HUSA11 gjort lite text och bild ;)
Det var säkert jätteuppskattat. Mamma stod och pratade med min svenskalärare Susanne, eftersom de gått i samma klass på högstadiet. Mamma sa hur nöjd jag har varit med mitt gymnasieval och hur mycket jag äääääälskar alla mina lektioner (-.-) och Susanne sa att jag var sååååå duktig i skolan. Och jag stod där och bara "Va?", hahah. Blev lite förvånade när jag får komplimanger med sånt jag inte ens försöker med. 
Sedan skulle vi gå runt lite i skolan för mamma ville se lite hur det såg ut. Och sedan tog vi fika i Resturangprogrammets Café. 
 
När jag kom hem åt vi lite lunch och sedan la jag mig i sängen och totalt sloknade. Jag trodde att det var ju jättebra om jag tog igen lite sömn då, men eftersom det var ljust ute och mycket ljud och så skulle vi ha gäster sedan så blev det ingen jättebra sömn utan en rätt så oregelbunden sömn med någon halvtimme här och där.
Så jag kände mig rätt drogad stor del av dagen ;)
 
På kvällen gjorde jag lite av varje, smsade med folk, såg på film. Vi beställde hem mat från Sunrise ;)
 
Idag tänkte jag inte ge er något klipp alls faktiskt. Men jag kan ju tipsa er om att det är Williams lista idag kl 19.00 på svt.se ;)
Det första avsnittet ser ni här: http://www.svt.se/williams-lista/se-program/
 
Ha det gott, mina fina läsare! ;)
 
Publicerat i