Ännu en tisdag! :)

Hejhejhejhejhejhejhejhejhej Idag var det en helt vanlig dag. Första tisdagen efter lovet. Hade två lektioner plus min specialmatte-lektion då. Engelska direkt på morgonen, med glosförhör. Såklart träffade jag älsklingen först på morgonen och han förhörde mig. Sedan fick jag bara svara på ett enda ord, suck... När man för en gångs skull anstränger sig lite.. pust. Sedan lååååååång håltimma. Men det var bra för då fick jag lära min fina pojkvän det binära talsystemet. De har temaveckor denna vecka och nästa och ämnet är Kommunication. Så det var jättekul, för jag är bäääst på binära talsystemet. Så satt jag också och flummade lite i bibblan med pojkvännen och hans klasskompisar. suck. Sedan var jag tvungen att gå till datasalen och skriva klart historia-uppsatsen. Blev klar, men det tog en timme. Men, men jag är nöjd! Sedan på Samhällslektionen, träffade vi vår nya mentor som varit pappa-ledig, Samuel. Sedan fick vi reda på att vi ska ha en tvärvetenskapligt studie, Media. Med både historia, svenska och samhällskunskapen. Efter dessa två lektioner hade jag då min specialmatte lektion. Inget speciellt med den, hahaha. Efter skolan följde min underbara, fantastiska älskling med mig hem <3 Vi åt och myste. Det var varmt och skönt under täcket, skulle kunna spendera en hel vecka under täcket, vaaaaaarmt och myyysigt. och en puss då och då av min älskling gör ju inte saken sämre. Men älsklingen kunde inte stanna så länge idag, för han hade tennis-träning, men till sex ungefär och när vi lämnat honom åkte vi till ica och köpte godis :D Nu sitter jag och tittar på total blackout, seriöst jag dör!!!! HAHAHHAHAHAHAHHAHA Innan så var det en kvinna som sa: Jag är rädd för alla djur. Grodor är läskiga. Och rådjur är riktigt äckliga. men liksom whuuuuuuut???!!! Hon sa också massa kul sedan XD De skulle höra en signal och sedan räkna till tio och hoppa. Hon sa: Min taktik har jag fått från farmor. Hon räknade så här: 1 pilsner, 2 pilner, 3 pilsner... hon gillade sånt, det är min farmor det, hon drack mycket sånt. Hahhahahhahah Aja, allt för idag! Peace out hombres! ;)
Publicerat i Allmänt