Och så torsdagen... ojojoj

Hejhejhejhejhejhej


De viktigaste dagarna för mig, är dagarna jag spenderar tillsammans med min Älskling.

Det är de dagarna jag vill minnas och det är de jag är som lyckligast på.

På torsdagen på påsklovet cyklade jag än en gång in till min Älskling och hans härliga
familj!
De hade gäster hemma och jag fick lite lemoncurd-pajsak.
Det var supertrevligt och mysigt! Anja och en utav deras gäster som heter Maja klädde ut sig
till påskakärringar och gick och påskade!
Supergulligt!
De fick ihop rätt så mycket, både godis och pengar,
Anjas mamma var väääääldigt noga med att de inte fick säga:
"Vi vill ha pengar!" eller "Vi vill ha godis!"
utan bara:
"Glad Påsk!".
Så det fick de öva på lite, hihih.

När de hade påskat klart sprang Anja till mig och gav mig ett Påsk Kort! Det var
special gjort till mig, det stod mitt namn på!

Hugo och jag var mycket ute i hans trädgård!
Han har en sån där läskig rund gunga!
Och så sparkade vi lite fotboll och sprang runt.

Nu är det ju också så, att min pojkvän bjuder mig på mycket fika och mys.
Därför behöver han nåt att försörja sig med.
Han jobbar med att dela ut reklam.
Reklamen kommer på torsdagen till honom och då ska han blanda ihop den, så
att den ligger som den ska.
Och så har han en söt lite kärra och innan kl 9 på söndagen ska det vara utdelat.

Eftersom jag och min Älskling hade planer för helgen så fick
han lite mindre tid,
därför hjälpte jag honom med att blanda ihop reklamen som den skulle vara!
Jag hade en mycket uttänkt strategi över mitt ihopblandande!
Det tog kanske en timme, ungefär, det var skitmycket reklam!
Typ en träd, eller tre!

Efter reklamen beställde hela familjen Lundin och jag pizza.
Jag kände mig hungrig då, men...
så jag beställde en båtpizza med typ massa på,
kebab, fläskfilé och räkor och skinka. Jag åt typ halva... Hehe!

Och när jag kommit hem efter en stillsam cykeltur,
fick jag ju såklart mat...
Påskmat!!
Men det gick ner lite faktiskt!

Efter maten var det Påskäggs-jakt!
Jag hittade mitt ägg, otroligt nog!
Jag hade några dagar innan fixat tre påskägg, som överraskningar!
En till mamma, en till pappa och en till Hugo.
Så då fick mamma sitt också.
Hon fick en fjäder, en kort format som en kyckling och Djungelvrål! :D

:D

Jag gillar att ni läser min blogg, era söta grisar!!! :D

K R A M
Publicerat i Allmänt
#1 / / Hugo:

Det var ju supermysigt älskling!