En dag av guld!

Hejhejhejhejhejhej

Tisdagen var en riktig dag av guld!
Nu snackar vi tisdagen på lovet förra veckan! :)

Det var världens härligaste sommarväder, jag cyklade in till min älskade Pojkvän och
det innebär ju att jag typ cyklar igenom hela stan, från ena änden till den andra.
Alla, alla! Överallt! Var utomhus och gjorde massa, cyklade och allt!
Det ser så härligt ut! Det ser så härligt ut i ögona på folk också.

Hos min Älskling var vi inte så länge, utom vi cyklade nästan direkt hem till mig, båda två.
Jag vet, det låter konstigt, men vi åkte hem för att mina bebiskusiner Simon och Märta kom hem till oss.
Hugo har inte fått träffa mina kusiner förut, och låt mig än en gång påminna om det fina vädret.
Därför var vi ute mycket, Simon plockade blommor och LillMärta gick mest runt med vagnen.
Jag kände att jag var ganska överbeskyddande,
men jag ÄR ju blödig och det ÄR en järnväg precis i närheten av vårt hus.

I alla fall, ju mer kväll det blev desta bättre blev allt.
Kusinerna åkte hem, inte så kul kanske, och vi startade grillen.
Eller inte jag och Hugo kanske,
men ni fattar.
Årets första grillning, det ni!!!
Det var sååå gott!
Jag bara blundade och njöööt!

Både innan och efter maten gick Älsklingen och jag ut på trädgården och
sparkade fotboll och flummade i största allmänhet!
Det var superskoj!!! En helt underbar dag!
Hihihi!
Man måste upplevt det för att förstå!

K R A M
Publicerat i Allmänt
#1 / / Therese Freijd:

Det låter härligt! :)