Busy, busy, busy!!

Hejhejhejhejhejhejhej!!


Jag har varit EXTREMT upptagen det här påsklovet.
Dessutom har det ju varit så underbart väder, så då försöker jag gärna lägga datan åt sidan
och ägnar mig åt viktigare saker, som att umgås med min Älskade Pojkvän!

I fredags, tja, alltså fredagen innan lovet, då drog jag och min Älskling till Sunrise,
med Jesper, Daniel och Anna!
Hahhahaha, jag var så smart!
Anna hade typ frågat efter nudlar, och så pekade jag på hennes tallrik och sa:
"Men är inte det där nudlar?"
Nja, det var en vårrulle.
Duktiga jag som ser skillnad, hehe!
Efter sunrise, stack vi till Cahns och hyrde "Dumma Mej" och en annan film, som vi
inte hann se.
Vi gick också till Willys!
Jag köpte en Ben N Jerry´s, den delade vi på allihopa.
Efter det begav vi oss till Jespers.
Vi hoppade studsmatta och spelade fotboll,
vem kunde ana att min Pojkvän var en sån rackarns målvakt!
Och så såg vi "Dumma Mej"!!
ÅÅÅÅÅÅH, SÅÅÅ BRAAA!!!
EN NY FAVORITFILM!!!
FATTAR NI ATT JAG SATT OCH STUDSADE UPP OCH NER, PEKADE MOT
TEVEN SAMTIDIGT SOM JAG SKRATTADE SÅ JAG GRÄT!!!
HAHAHHAHAHA, UNDERBART!!!!

Aaaa, så såg vi en hel del nördiga youtube-saker och kvällen svalnades av.

Resten av lovet var det fullt av grejer på G.
Vi hade gäster hemma var och varannan dag.
Det var härligt väder och massa sol!!
Bland annat så kom mina söta sysslingar
Tilde och Alice. :)
Mysigt!

Mer i nästa inlägg!!! :)

K R A M

Publicerat i Allmänt