YES!!!!!!!!

Hejhejhejhejhejhej

Titta!! Ser ni!!

Jag har fixat sån där header-skit!!!!
Sheeetans, vad cool jag är!!
Misslyckades två gånger först, och tycker liksom inte att
jag lyckas sååå himla bra nu heller, men, men..
det duuuger :D

Coolt att jag klarade, tjaa, relativt bra, men ändå!!

Kollade lite på youtube
för att lära mig lite.
Lärde mig inte så mycket.
Men lite.
För alla som hade såna himla filmer hade ju typ
Mac-datorer eller Photoshop.
Och jag tänker liksom inte
bli
nån himla datanörd, så ...
No thanks!!

Tycker att jag lyckades relativt bra!!!

:D

K R A M

Publicerat i Allmänt
#1 / / Hugo:

Det blev jättefint Älskling!!!!<33333

#2 / / Therese Freijd:

Jättesnyggt med din header!! Om du behöver tips någon gång får du gärna höra av dig. Jag kan HTML-kodning, så jag brukar kunna fixa till såna saker... (och så har jag Photoshop viskar ifall du behöver något speciellt fixat någon gång...)