Idag, dåe! :D

Hejhejhejhejhejhej!

Idag har jag varit i Vimmerby (igen), men den här gången
blev det inte en massa, massa kläder
till mig.
Utan en massa, massa julklappar! :D

Tänker inte säga till vem/vilka människor jag har köpt till.
 

Men en sak kan jag säga i alla fall.
Min mammas barndomskompis fick barn nummer sex i torsdag, en flicka.
Så vi köpte bebis-present till henne och jag har pillerat ett kort till henne idag.

Jag har fått massvis med scraapbook-grejer idag också! :D
Så det är typ det jag har gjort idag.
Gjorde klar julkortet till Pojkvän.
Och till Pojkväns söta lillasyster.

Jag har också slått in en massa julklappar :D
Jiiippie :D

Så har jag fått en innebandyklubba, min allra första,
eftersom jag ju har
börjat på innebandy.



och sånt där fodral :D



snyggt, va :D

Har också fått goooooooodis


Ö o B har greeeejer senni!!!

Men en favoritaffär är definitivt, forever, 100 %
Bokhandeln!!!! :D

Jag kan vara på en bokhandel i flera, flera timmar!!!!! :D

Varför praoade jag inte på en sån?????
Jag fick tre dagböcker av mamma.
Jag har skrivit ut min för ett tag sedan!
Och jag behövde en ny,
men jag har haft så svårt att hitta en,
så det har inte blivit av!
Så hittade vi två styckna som var perfekta,
lagom allt!!!
Förutom
att de var lite små.
alltså, tunna.
så vi tänkte att det kanske går bra med två.
Sedan vände vi oss om och såg den perfekta dagboken!

Men då sa mamma att det går nog åt och så fick jag alla, fast.
Hon slog in dem, eller så.
Så det blir julklapp! :D
 Vi behöver verkligen  en gran nu, så många julklappar vi har fått ihop idag.



Det finns fler, tro mig! ;)

Nåja, detta var dagen!!! :D

K R A M

Publicerat i Allmänt
#1 / / Therese Freijd:

Åh det är ju så mysigt att köpa julklappar!!! :)