Avresa: stockholm ;)

Hejsan, hejsan!! :D

Jag kom vid 19-tiden hem från Stockholm, Färingsö. Där min mammas sambos syster och hennes familj bor. Familjen Ronsten. :D
Där Linnéa Ronsten hade studentfestmoj i lördags. :D
Så har jag sovit hos Ellen Ronsten som är... öhm... ja, jag vet inte riktigt hur gammal hon är men hon ska börja sjuan i höst i alla fall. ;P
Nåja, Ellen och jag har då tagit vääääääldigt mycket kooort i helgen.
Ellen diggade min systemkamera, nåja...
I lördags till lunch åt vi GOOOOOOOOOD pizza på en pizzeria där i närheten, och där var det en jättegullig pizza-nisse :D
han frågade en massa och sa en massa skojsiga saker :D
Sen stack vi tillbaka och sen vid femtiden kom en massa gäster till studentensaken :D
och vi skålade i champange och åt jordgubbar och god mat och tårta :D
Jaja, här kommer då lite bilder... får se hur många jag orkar ladda upp ;P

 Julia Ronsten

 Ellen Ronsten och hennes katt Mira :D

 Ellen filosoferar :D



 Kaninisen Athena :D

 Athena, fiiiiiin :D



Athena stands on her own feet :D
 Jaaag :D

 Skitte, den andra kaninen :D

 jaagagaggagag...

 Gooossisarna... Athena till vänster och Skitte till höger

 Skitte söööt

 Tiihihih, skitte och jaaa... skitte söööt


 Allan (Linnéas häst) och nårra randome hästar i bakgrunden :D

 Ellen :D

 Jaaag in the tire swing ;)

 Hoppetiskuttskutt :D

 Meeee

 I liiiike flooowers :D

 Kaninerna leeeker :D

 Den är sååååååååååååå sööööööööt

 SÖTASTE BILDEN EVEEER!

 studsmattebild :D

 Studenten och lite folk

 Studenten Linnéa herself :D

 monopol-playing me en tjej som heter Simone

 Sen på vägen hem fick jag denna sööööööta kläningen ;)


 Sööötklänning :D


Puss, nu vart jag klar!!!! (L)

Publicerat i Allmänt