Idag: Fotografering; vintern ;)

Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhej!!!


Idag gick jag ut på promenad, med Plutten, thihihi!
Och jag fick fota den vackra vintern !

Här är bilderna :


Massa fin soool :)



Närbild på Pluttis :)


Pluttis :)

1


2


3


4


5


6


7
Hahhaha, det var så djupt snö, så sen var mina
strumpbyxor helt dyngsura  XD

8


Det var alla,
Nån speciell ni tyckte om?

Kommentera bara numret, eller mer gooosiga ord om ni vill, såklart :D


K R A M
Publicerat i Allmänt
#1 / / Therese Freijd:

1:an!!!! Man vill ju vara där!!! Fast inte om man vet att det var -20 grader typ.. men det ser ut som.. -5.. och DÅ är det perfekt! Tänk på mig som sitter inspärrad på ett kontor hela dagarna... hmm.. fast jag kom på att du nog vet att jag gillar mitt jobb...

#2 / / Jaaag - Ellen :):

Tackar, tackar!

Ja, så länge man har ett jobb, jag vill också få kosing för att sitta framför datan ;)

#3 / / aye:

Hello :)

Just nu har jag en tävling där man kan vinna 2 st biobiljetter. Skulle bli glad ifall du ville delta, du kanske vinner? Passar bra nu när det är jullov.

Hoppas du deltar.

Ha en underbar kväll<

#4 / / Hanna Malmsten:

God fortsättning! Allt bra med dig? :)

#5 / / linns beautybox:

åh vilka fina bilder alltså! vintern är sjukt fin när solen skiner, synd bara att det mest är grått och molnigt här. :P

#6 / / Therese Freijd:

Vänta du bara Ellen.. inte många år kvar nu innan du också kan tjäna pengar på sånt :)

#7 / / sanna:

gud vad fina bilder :)